Tuesday 16 October 2012

Voile - Back to Ballet School

Καλησπέρα σε όλους!

Τις τελευταίες μέρες  προστέθηκαν στο Voile 4 νέοι όροφοι με ρούχα που έχουν θέμα μια σχολή μπαλέτου (και το μπαλέτο γενικότερα). Υπάρχουν λέξεις από το ασκησιολόγιο του μπαλέτου σε πολλά από τα ομόματα των ρούχων και πολύ συχνά επίσης εμφανίζεται και η λέξη ballet/ballerina κτλ. Σε αυτό το σημείο εγώ έχω να κάνω μια ένσταση. Από όλα τα ρούχα της σειράς, μόνο τα κορμάκια και οι τουτού της 4ης σελίδας έχοχυν να κάνουν με μπαλέτο, όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν καμία σχέση με το μπαλέτο. Γι'αυτό το λόγο θεωρώ πως το concept είναι αποτυχημένο.

Με εκνευρίζει επίσης το γεγονός ότι το μπαλέτο προβάλλεται μέσα από αυτό το μαγαζί ως κάτι που περιλαμβάνει ακριβά ρούχα, κοσμήματα, στολές με την τελευταία λέξη της μόδας, ως κάτι απλό, εύκολο και λιγάκι παραμυθένιο που η καθμιά μας θα ήθελε να κάνει. Έχοντας όμως μακρά προσωπική εμπειρία, ξέρω ότι το μπαλέτο δεν έχει να κάνει με όλα αυτά. Αν μπορούσα να περιγράψω την πραγματική σημασία του με λίγες λέξεις θα ήταν: κόπος, πόνος, δουλειά, εξάσκηση, ιδρώτας, απογοήτευση, πείσμα, ματωμένα δάχτυλα, πειθαρχεία, αφοσίωση και πάθος. Για μένα αυτό είναι το μπαλέτο κα θεωρώ ότι το έχω μάθει πια απ'την καλή και απ' την ανάποδη που λένε. Δεν μ'αρέσει λοιπόν που το προβάλλουν εντελώς διαφορετικά, γιατί κάθε κοριτσάκι που αποφασίζει να ασχοληθεί πρέπει να έχει την πραγματική εικόνα στο μυαλό της, όχι αυτή τη φτιαχτή.

Από άποψη περιεχομένου τώρα, υπάρχουν μερικά καλά κομμάτια αλλά μπροστά στη συνολική εικόνα χάνονται μέσα στα μέτρια. Δεν υπάρχει κάποιο πολύ χάλια ρούχο κατά τη γνώμη μου, αλλά τα περισσότερα με αφήνουν αδιάφορη. Υπάρχουν πολλά με floral σχέδια τα οποία έχω βαρεθεί, για να μην πω σιχαθεί πια, αφού υπάρχουν παντού στο stardoll. Επίσης πολύ λίγα ρούχα είναι με starcoins και τα περισσότερα δεν αξίζουν καν να τα αγοράσεις.

Από πλευράς παρουσίασης, οι 2 τελευταίοι όροφοι που προστέθηκαν είναι για μένα χαμηλής ποιότητας. Οι κούκλες είναι άσχημες τόσο λόγω χαρακτηριστικών όσο και σχεδιασμού. Δεν έχουν επίσης κάποια ιδιαίτερη πόζα και μου φαίνονται πολύ προχειροφτιαγμένες. Είναι βέβαια πολύ θετικό ότι είναι σε διάφορα χρώματα, τόσο άσπρες όσο και μαύρες. Οι άλλοι 2 όροφοι είναι για μένα μέτριοι, δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο ούτε αρνητικό αλλά ούτε και θετικό.

Αν εξέφραζα όλα τα παραπάνω με αριθμούς θα ήταν:
Concept: 3/10
Ρούχα: 6/10
Παρουσίαση: 6/10

Γενικά είμαι πολύ δύσκολη στη βαθμολογία μου (το κάνω συνέχεια στο μυαλό μου όταν βγαίνουν καινούρια πράγματα) οπότε άνας γενικός βαθμός θα ήταν
4.5 - 5 /10

Αυτά λοιπόν από μένα :) Καλό απόγευμα!
Αναστασία

[Αναδημοσίευση από το άλλο μου blog]

1 comment: