Sunday 21 October 2012

Lack of originality: το μεγαλύτερο πρόβλημα

Lack of originality σημαίνει έλλειψη αυθεντικότητας και για μένα είναι ό,τι χειρότερο. Υπάρχει παντού αλλά η κατάσταση έχει ξεφύγει στο stardoll. Όπου και να κοιτάξω βλέπω απομιμήσεις και κατά κύριο λόγο ΚΑΚΕΣ απομιμήσεις. Ο κάθε ανύπαρκτος επισκέπτεται μια όμορφη και αξιόλογη κοπέλα και αντιγράφει (προσπαθεί δηλαδή...) τα πάντα όλα. Το τι έχουν δει τα ματάκια μου εγώ το ξέρω: παρουσιάσεις, σουίτα, ντύσιμο, μακιγιάζ, μαλλιά, ακόμα και χαρακτηριστικά προσώπου αντιγράφουν. Και ύστερα αναρωτιέμαι γιατί όλες είναι ίδιες....

Δυστυχώς αυτό συμβαίνει και ανάμεσα σε γνωστές κούκλες. Εδώ βέβαια μιλάμε πια για τρόπο κοινωνικοποίησης αφού αν δεν έχεις βάλει τόση μαύρη σκιά με 150 χιλιάδες βλεφαρίδες από πάνω ώστε να φαίνεται το μάτι διπλάσιο και αν δεν ντύνεσαι αποκλειστικά και μόνο με ΗΒ, LE και DKNY δεν μπορείς να μιλάς με άλλες κοπέλες που έχουν πέραση. Και έτσι καταλήγουμε να έχουμε καμιά 50αριά γνωστές κούκλες που αν δεις μια φωτογραφία κάποιας χωρίς όνομα δεν θα μπορέσεις να καταλάβεις ποια είναι γιατί είναι πανομοιότυπη με όλες τις υπόλοιπες.

Και ύστερα έχουμε και την άλλη περίπτωση: τις hater dolls. Αυτή είναι καινούρια μόδα πάλι, επειδή κάποιοι δεν ξέρουν τι να κάνουν για να γίνουν σαν κάποια που ζηλεύουν κάνουν μια κούκλα και την κατηγορούν ανώνυμα. Μεγάλη βλακεία, μετά από μερικές ώρες αν πρόκειται για πολύ γνωστή ή μερικές μέρες αν δεν είναι και τόσο γνωστή η hater doll διαγράφεται από τις αναφορές των φίλων της κοπέλας που κατηγορείται.

Υπάρχουν και οι hater dolls που είναι κατά της κατάστασης που επικρατεί (δηλαδή που συγκεκριμένα άτομα θεωρούνται σπουδαία και όλοι οι άλλοι υποβαθμίζονται στο ελάχιστο και υποτίθεται δεν αξίζουν μία). Για να είμαι ειλικρινής όταν διάβαζα παρουσιάσεις τέτοιων doll συχνά συμφωνούσα. Ποτέ όμως δεν ήμουν ούτε πρόκειται να γίνω υπέρ αυτής της κίνησης. Πιστεύω πως αν έχεις κάτι να πεις πρέπει να το λες αλλά να λες και ποιος είσαι. Τι δηλαδή, φοβάσαι να πεις τη γνώμη σου και να υπερασπιστείς αυτά που πιστεύεις? Και επίσης, δεν πρέπει να κάνεις προσωπικές αναφορές. Ποτέ δεν έκατσα να πω "αυτή και εκείνη και η άλλη δεν αξίζουν" κτλ. Μόνο μίσος μπορεί να προκαλέσει αυτό. Εγώ τουλάχιστον μιλάω επώνυμα, γενικά και χωρίς να προσβάλλω κανέναν.

Είναι κρίμα γιατί ενώ υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν πάνω κάτω ότι κι εγώ, με αυτό τον τρόπο χάνουν το δίκιο τους. Η βρισιές και η προσβολές είναι πάντα εναντίον αυτού που τις λέει και όχι αυτού στον οποίο απαγγέλονται. Πάρτε παράδειγμα: Αν κάποιος μου διαλύσει το αμάξι και το δηλώσω στην τροχαία θα μου πληρώσει τη ζημιά. Αν όμως πάω και του το διαλύσω κι εγώ δεν θα μπορώ να ζητήσω τίποτα απ' αυτόν, το πολύ πολύ να μας βάλουν και τους δυο πρόστιμο.

Αυτά νομίζω είχα να πω... Ίσως ξέφυγα λιγάκι από το θέμα προς το τέλος αλλά δεν πειράζει, η σκέψεις με παρέσυραν ως εδώ :Ρ Καλή συνέχεια.

No comments:

Post a Comment