Monday 22 October 2012

Για το MSW (3)

Τρίτο και τελευταίο μέρος του τεράστιου (αλλά συμπυκνωμένου) άρθρου μου για το msw. Σήμερα ανακοινώθηκαν λοιπόν τα αποτελέσματα με πρώτη μια υπέροχη κοπέλα από τη Σαουδική Αραβία. Κατ' αρχήν για μένα ήταν πολύ σημαντικό που κέρδισε μια κούκλα από μια χώρα που δεν είναι και τόσο γνωστή και μάλιστα το καθεστώς εκεί έχει τα κορίτσια πάρα πολύ περιορισμένα και υποβιβασμένα. Οπότε μια τέτοια νίκη γι' αυτό το κορίτσι πρέπει να είναι πολύ μεγάλη χαρά. Επιπλέον, αν και δεν έχει φαντασμαγορικά σχέδια μαλλιών ή κάτι τέτοιο όπως οι άλλες 2 κοπέλες, η σουίτα της είναι φανταστική και η δημιουργικότητα της δεν έχει όριο. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα Outfit που είχε φτιάξει και το είχα ανεβάσει σε ένα άλλο μπλογκ:

Είναι ίδια ο Jack Sparrow από την ταινία 'Οι Πειρατές της Καραϊβικής" και να φανταστείτε ότι είναι πριν βγει το stardesign μαλλιά οπότε όλα είναι με απλά πράγματα που βρίσκουμε σε starplaza κι suiteshop. Κατά τη γνώμη μου είναι εκπληκτική με τον τρόπο της! Επίσης η 2η και η 3η νικήτρια, από τη Γαλλία και τη Ρωσία αντίστοιχα, είναι επίσης πάρα πολύ ταλαντούχες. Έχουν γίνει διάσημες μέσα από το σχέδιο μαλλιών και τα σχέδιά τους είναι πραγματικά πέρα από κάθε φαντασία. Φτιάχνουν ότι μπορεί να βάλει ο ανθρώπινος νους και δεν υπάρχει κάποιος που να άξιζε περισσότερο κατά τη γνώμη μου.

Πάμε τώρα και στα δικά μας τα χαμπέρια όπως λέει και η γιαγιά μου. Εμείς όπως πολύ σωστά είχα προβλέψει (και όχι μόνο εγώ) βγήκαμε στην 25η θέση, δηλαδή σχεδόν στη μέση. Να πω την αλήθεια δε με πείραξε γιατί βγήκαν άτομα που πραγματικά το άξιζαν. Θεωρώ όπως έχω ξαναπεί πως δεν έφταιγε φυσικά η εκπρόσωπός μας. Απλά δεν έχει αντίστοιχες κούκλες η Ελλάδα, ότι και να κάναμε δεν υπήρχε καμιά περίπτωση να πάμε συγκλονιστικά καλύτερα. Εγώ είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη για τη θέση που πήραμε και πιστεύω είναι ακριβώς εκεί που μας αρμόζει.

Αυτό που με στεναχωρεί και με εξοργίζει είναι ότι ακόμα και τώρα που όλα τελείωσαν μείς οι Έλληνες καθόμαστε και τρωγόμαστε μεταξύ μας. Όχι η Miss Greece δεν άξιζε και δεν έπρεπε να τρέξει, όχι η παλιά Miss Greece τώρα χαίρεται, δηλαδή έλεος! Και το χειρότερο είναι ότι δεν το κάνουμε μεταξύ μας! Πάνε κάποιοι ανώριμοι ανεγκέφαλοι στο πιο δημοφιλές μπλογκ για το stardoll με τεράστιο διεθνές κοινό και γράφουν "κουτσομπολιά" και καλά για την Ελληνική διαμάχη. Βρε δεν κοιτάμε τα χάλια μας λέω 'γω, που πάμε και ξεφτιλιζόμαστε στους ξένους? -.-'

Αυτά από μένα. Καλό απόγευμα.

No comments:

Post a Comment